Dotazy zodpovídají odborníci z celé naší sítě
Službu ExpertConnect nabízíme přibližně jeden rok, z čehož zhruba první část roku byla v pilotním režimu. V té druhé se již vytvořil tým specialistů pro podporu zákazníků, kteří si k nám mohou zavolat pro pomoc například ohledně komponentů AMS a precizního zemědělství. Provozní doba linky je 7 dní v týdnu následovně:
Hlavní sezóna
8:00 – 20:00
Sezóna
8:00 – 18:00
Mimo sezónu
8:00 – 16:00
Na lince na dotazy odpovídají členové našeho ExpertConnect týmu a také specialisté a konzultanti precizního zemědělství ze středisek z celé naší sítě. Všichni jsou technologicky plně vybavení. Komunikovat lze především telefonicky, přes aplikaci WhatsApp nebo přes e-mail. V případě, že se zákazníkovi nepodaří dovolat (např. volá mimo uvedené časy), náš tým jeho požadavek vyřídí prioritně následující den.
Náš tým ExpertConnect má své zázemí v Praze, doplňují je specialisté a konzultanti precizního zemědělství ze středisek z celé naší sítě
Dva druhy technické podpory, třetí v přípravě
Máme aktuálně dva druhy technické podpory pro zákazníky na stroje John Deere, jak popisuje vedoucí úseku online podpory Ondřej Perlík: „
Zákazníkům aktuálně nabízíme službu technické podpory FarmSight pro AMS komponenty a precizní zemědělství, dále pak službu technické podpory v oblasti náhradních dílů a momentálně připravujeme spustit ještě třetí linku, a to službu ohledně servisní podpory, kde cílem je, aby se zákazník vždy dovolal na servis, popř. byl zaznamenán jeho požadavek ohledně požadavku na servisní středisko.“ V tuto chvíli je pro zákazníky dostupná podpora v oblasti AMS komponent a precizního zemědělství zdarma, a to v rámci našeho balíčku FarmSight SUPPORT. V ostatních případech je služba standardně zpoplatněna.
Náš vedoucí úseku online podpory Ondřej Perlík
Zavolejte i Vy
V hlavní sezóně odbaví linky ExpertConnect přibližně k jedné stovce hovorů denně. Díky propojení s aplikací WhatsApp nám mohou zákazníci zasílat i fotografie, samozřejmostí je vzdálené připojení k displeji stroje (funkce RDA). Zákazníci nám volají i ohledně problémů se závěsnou technikou, například se secím strojem. I v takových případech děláme maximum možného, abychom mohli našim zákazníkům pomoci. Kontaktní údaje naší technické podpory, ale také odkaz
pro stažení aplikace ExpertConnect najdete ZDE. Případně kontaktujte své spádové středisko STROM.
Stáhnout si můžete i aplikaci a komunikovat tak rychleji přímo s naším specialistou