Technologie, která přemýšlí za vás. Systém Expert Alerts propojuje vaše stroje s naším servisem a dokáže odhalit problém dřív, než se projeví v terénu. Nejde o chytrou aplikaci pro efekt, ale o skutečného pomocníka, který už dnes šetří našim zákazníkům čas, nervy i peníze.
Když data zachraňují techniku
V naší společnosti jsme zvyklí, že
servis není jen o opravách, ale i o prevenci. Služba
Expert Alerts nám v tom dává do ruky další silný nástroj – stroje John Deere posílají v reálném čase varování o svém stavu přímo do Operačního centra, a tím i k našim technikům a zákazníkům.

Upozornění se
objevují nejen v mobilní aplikaci, ale i v e-mailu. Servis i obsluha tak reagují okamžitě a mohou předejít zbytečným škodám. Jak říká Jakub Pravda z Agrochovu Kasejovice – Smolivec, a.s.:
„Na Alerty reagují servis i obsluha rychle, protože to máme všichni propojené v telefonech, upozornění nám přichází i do e-mailu, takže si toho vždycky někdo všimne a reaguje okamžitě. Tím pádem zamezíme škodám v pravý čas.“ V reálném provozu s ním jako první přijde do kontaktu právě samotná obsluha.
Václav Slavík, řidič traktoru John Deere 7215R ze společnosti Agrochov Kasejovice – Smolivec, popisuje, jak mu Expert Alerts pomáhá v každodenní práci:
„Když mi na displeji vyskočí upozornění Expert Alerts, tak volám hned našemu mechanizátorovi, abych věděl, jestli s tím můžu dál jet nebo ne, a nedošlo tak k vážnější závadě.“
Václav Slavík, řidič traktoru John Deere 7215R ze společnosti Agrochov Kasejovice, odbavuje upozornění Expert Alerts okamžitě
Barvy, které rozhodují o rychlosti zásahu
Systém rozlišuje tři úrovně výstrah:
- Modrá výstraha – informační (např. nízká hladina paliva, obsluha vystoupila ze sedačky, dlouho zapnutý vývodový hřídel, nebliká blinkr, nefunkční obrysové světlo)
- Žlutá výstraha – varovná (např. vysoká teplota motoru, zanesený vzduchový filtr, nízký průtok paliva)
- Červená výstraha – kritická (např. vypnutí spojky, přetížení spojky, extrémní teplota filtru pevných částic)
Pro servis i zákazníka je to obrovská výhoda. Díky tomu víme, kdy vyrazit na zásah a s jakými díly, a zákazník zároveň chápe, jaký problém jeho stroj hlásí.
Když se díky upozornění předejde opravě za statisíce
Že nejde o teorii, potvrzují konkrétní případy z praxe: Igor Kulčyckyj-Polyvka ze Zemědělství Blatná, a.s. popisuje situaci, kdy upozornění zachránilo převodovku:
„Traktor John Deere 6R 250 hlásil upozornění na zanesení filtru hydraulického oleje. Následně došlo k rozebrání a opravě brzd – kdyby se to neřešilo, došlo by k havárii celé převodovky a hydraulického systému.“
Podobně Ing. Tomáš Herčík, mechanizátor společnosti Zemědělská společnost Sloveč, a.s. oceňuje, jak včasná reakce zabránila fatální poruše:
„U traktoru John Deere 6R 215 nám přišlo upozornění na nízký mazací tlak převodovky. Po zachycení traktoru v takovémto stavu následovalo čištění převodovky, výměna čerpadla a bloku rozvaděčů. Kdyby se to neřešilo, zcela určitě by došlo k fatální poruše převodovky.“ A nejen to. Notifikace pomáhají i při zaškolování nových řidičů:
„Když například na traktorech 9RX jezdí noví zaměstnanci a přetíží spojku při rozjíždění, vyskočí mi na mobilu upozornění. Můžu s nimi hned mluvit o tom, proč se to děje, a vést je ke správné manipulaci se strojem,“ doplňuje Ing. Tomáš Herčík.
Data jsou důležitá, ale vztah se zákazníkem je klíčový
Systém Expert Alerts by bez lidského přístupu nefungoval. Naše servisní týmy jsou s mnoha zákazníky v kontaktu už desítky let – a právě to je základ, díky kterému mají upozornění skutečný přínos. Jak říká Oldřich Koudela, vedoucí servisních mechaniků střediska Ovčáry:
„Pro mě je to víc než jen servis, je to osobní vztah. Se spoustou zákazníků spolupracujeme už přes patnáct let, a to vytváří vzájemnou důvěru. Beru to jako péči o rodinu. Když vidím, že se na stroji začíná něco dít, mám dvě možnosti – mlčet a čekat na zakázku, nebo zákazníka upozornit. Já volím tu druhou. Vím, že mu tím ušetřím peníze a posílím naši značku. Když naše stroje běží spolehlivě, je to pro mě ta nejlepší vizitka, že děláme servis, jaký má smysl.“
A právě v tom je síla Expert Alerts – v kombinaci chytré technologie a opravdového partnerství mezi zákazníkem a servisem.
Spolehlivost, kterou poznáte v praxi
Expert Alerts denně pomáhá našim zákazníkům předcházet poruchám i odstávkám. V terénu máme aktuálně
více než 3 000 strojů John Deere, které jsou schopné odesílat hlášení Expert Alerts. Jen za poslední rok jsme z těchto strojů zaznamenali
přes 650 upozornění, která pomohla odhalit nebo úplně předejít vážnějším závadám. Propojení stroje s Operačním centrem a naším servisem znamená, že o problému víme dřív, než se projeví – a vy můžete dál pracovat bez zbytečných přerušení.
Chcete mít jistotu, že vaše technika John Deere vydrží v nejlepší kondici co nejdéle?
Obraťte se na naše zástupce a pomůžeme vám nastavit váš stroj přesně tak, jak potřebujete.