VEDOUCÍ SERVISNÍHO STŘEDISKA
Co vás čeká:
- řízení – vedení kolektivu servisního střediska
- aktivní komunikace se zákazníky při řešení jejich potřeb, požadavků, problémů v oblasti servisních služeb
- vyhodnocování ekonomiky střediska
- informování zákazníků o probíhajících akcích v oblasti servisních služeb
- dohled nad průběhem oprav a vyhodnocování zakázek, řízení každodenního chodu střediska
- dohled nad řešením reklamací, záruk, objednávání a dodávek náhradních dílů
- dohled nad včasnou fakturací zakázek
- vyhodnocování a posouvání kvality výkonů servisu
Co požadujeme:
- min. SŠ vzdělání technického směru
- praxe ve vedení servisního střediska výhodou
- znalost problematiky servisu a prodeje ND a oboru zemědělských strojů výhodou
- komunikativnost, nasazení, kreativitu, flexibilitu, loajalitu a zodpovědnost
- znalost práce na PC
- znalost informačního systému Helios výhodou
- ŘP skupin B – podmínkou
- alespoň základy AJ velkou výhodou
Kvůli čemu k nám budete chodit rádi:
- na pracovišti vás přivítá přátelský kolektiv
- se vším na začátku poradíme, dostane se vám profesionálního zaškolení
- budeme pečovat o váš kariérní rozvoj
- stanete se součástí výhradního dovozce JOHN DEERE do ČR
Co nabízíme:
- odpovídající mzdové ohodnocení
- roční odměny, bonusy
- jednosměnný provoz
- 5 týdnů dovolené
- stravné v hodnotě 130 Kč
- auto i k soukromým účelům
- příspěvek 1.000 Kč na penzijní připojištění (po 6 měsících pracovního poměru)
- mobilní telefon a tarif i k soukromým účelům
- notebook
- narozeninový bonus
- další výhody
Nástup možný dle dohody.
Bližší informace případně podá vedoucí divize - pan Karel Novák, tel.: 725 687 297.